הודעות - נא לבחור את השכבה

הודעות – שכבה ג’ מחוננים

אספת הורים

07.09.2019

שנת הלימודים תפתח בתאריך 27.10.2019. אספת הורים ללא תלמידים תתקיים ביום ראשון 27.10.2019 בשעה 20:00 בבית הספר רון ורדי. צוות בית הספר מאחל לתלמידים ולהורים שנת לימודים טובה ומוצלחת!

הודעות-שכבה ד’ מחוננים

שיחה בנעלי בית

27.10.2019

בשכבה ד’ התחלנו השבוע לקיים “שיחה בנעלי בית”. זו שיחה המתקיימת בישיבה במעגל באווירה נינוחה. השיחה
נערכת עם יועצת השכבה בנושאים הקשורים לתחושת המיטביות של התלמידים במרכז רון ורדי.

השיחה נערכת עם מחצית מתלמידי הכיתה כדי לאפשר תחושה של קרבה וביטחון.
קודם כל מבססים מרחב מוגן עם כללים של הקשבה, כבוד הדדי ושמירה על סודיות.
בהמשך נערכת היכרות מעמיקה יותר בין התלמידים ושיח חופשי בנושאים הרלוונטיים להם.

דוגמה לנושאים:

איך רוכשים חברים ואיך בוחרים אותם.
איך מתמודדים עם אתגרים.
איך מתמודדים עם מגוון רגשות כמו פחד, תסכול וכעס.
איך פותרים מצבי קונפליקט
איך מתמודדים עם חוסר ביטחון, ביישנות או הרצון להיות מושלם.

הילדים מתבקשים להקשיב האחד לשני, לזהות נושאים משותפים ולתת רעיונות
לפתרונות.
מטרות השיחה:
1. להכיר את היועצת כמקור לתמיכה בעת הצורך.
2. להכיר האחד את השני ולעודד תחושת שייכות ולכידות.
3. לעודד שיח רגשי מכבד ולאפשר לילדים לראות האחד בשני משאב של עידוד
ותמיכה.

שנת הלימודים בשכבה ד

07.09.2019

שכבה ד’ מחוננים לומדת ביום חמישי בבוקר, בשעות 08:00 עד 13:45 שנת הלימודים בשכבה ד’ מחוננים תחל בתאריך 19.09.2019. צוות בית הספר מאחל לתלמידים ולהורים שנת לימודים טובה ומוצלחת!

הודעות-שכבה ה’ מחוננים

31.10.2019

שיחה בנעלי בית- שכבת כיתות ה

על מנת להכיר היטב את כל התלמידים בשכבת ה, ולאפשר להם מרחב בטוח בו יוכלו לבטא את עצמם ולדבר על כל מה שמעסיק אותם במרכז רון ורדי ובכלל, נתחיל במסורת של ” שיחה בנעלי בית”- שיחה אינטימית, עם קבוצות קטנות של עשרה תלמידים מכל הכיתות בשכבה, שאורכה 45 דקות, בה יוכלו התלמידים לספר על עצמם ועל כל עניין וסוגיה שנראית להם חשובה ורלוונטית, וגם להכיר קצת יותר את הפונקציה הרגשית הקיימת במרכז רון ועומדת לרשותם בכל עת.

השיחות יערכו בימי רביעי בזמן רצועת הלימודים השנייה ויתחילו החל מה 6 בנובמבר.

צוות המרכז-רון ורדי שכבה ה’ מחוננים
תודה רבה

קורס בחירה

17.09.2019

התלמידים נחשפו היום ל-6 קורסי בחירה. מצ״ב קישור לבחירת הקורסים. אנא, קראו בהקפדה את ההנחיות ומלאו את הטופס, לא יאוחר מיום ראשון ה-22.9 בשעה 18:00.
תלמיד שלא ימלא את הטופס , ישובץ על פי צרכי המערכת.
למעבר לטופס נא לחצו כאן

שנת הלימודים בשכבה ה

07.09.2019

שכבה ה’ מחוננים לומדת ביום רביעי בבוקר, בשעות 08:00 עד 13:45.שנת הלימודים בשכבה ה’ מחוננים תחל בתאריך 18.09.2019.

הודעות-שכבה ו’ מחוננים

בחירת קורסים

10.09.2019

היום התלמידים קיבלו טעימה מכל אחד מקורסי הבחירה השנתיים. מצורף קישור לבחירת הקורסים. אנא קראו בהקפדה את ההנחיות. לא נוכל לשבץ טופס שלא ימולא כראוי ובאופן מלא.
הטופס יהיה פתוח עד יום חמישי 12.9.19 בשעה 8:00. תלמיד שלא ימלא טופס, ישובץ על פי צרכי המערכת.
למעבר לטופס נא לחצו כאן

בחירת קורסים

07.09.2019

היום התלמידים קיבלו טעימה מכל אחד מקורסי הבחירה הסמסטריאליים. מצורף קישור לבחירת קורסים לסמסטר א’. אנא קראו בהקפדה את ההנחיות. לא נוכל לשבץ טופס שלא ימולא כראוי ובאופן מלא. הטופס יהיה פתוח עד יום חמישי 5.9.19 בשעה 8:00. תלמיד שלא ימלא טופס, ישובץ על פי צרכי המערכת.
למעבר לטופס נא לחצו כאן

שנת לימודים מוצלחת

07.09.2019

שכבה ו’ מחוננים לומדת ביום שלישי בבוקר, בשעות 08:00 עד 13:45. שנת הלימודים בשכבה ו’ מחוננים תחל ביום שלישי 03.09.2019.
ת בית הספר מאחל שנה טובה ומוצלחת לכל התלמידים ומשפחותיהם!
הורים ותלמידי,

הודעות-גילוי דעת מחוננים

הודעות – שכבה ג’ מצטיינים

הודעות – שכבה ד’ מצטיינים

הודעות – שכבה ה’-ו' מצטיינים

בחירת קורסים

הורים, תלמידות ותלמידים יקרים,
מצורף קישור לטופס בחירה מקוון של קורסי הבחירה השנתיים. אנא מלאו את הטופס ע”פ ההתרשמות שלכם מהחשיפה שעברתם לקורסים המוצעים. חשוב לציין:

1. יש לבחור בכל אפשרות קורס אחר על פי עדיפות.
2. אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לאפשר את העדיפות הראשונה. יחד עם זאת אין לנו יכולת להבטיח שתקבלו את הבחירה הראשונה שלכם, יכול להיות שתקבלו בסבירות מסוימת גם את העדיפות השלישית. לכן, הקדישו מחשבה לכל העדיפויות.
3. תלמיד/ה שלא ימלא את הטופס כראוי ובמלואו עד ליום שבת, 21.9.19, בשעה 23:00 ישובץ ע”פ צרכי המערכת.
לפתיחה נא ללחוץ כאן
השיבוצים יפורסמו על לוח המרכז ביום רביעי הבא.

בברכת שנת לימודים מהנה
צוות המורים

כמה מלים עליי

מעצב תעשייתי                                                       

מה אני עושה במרכז

מלמד בתוכנית של גילוי דעת.

אני מלמד עיצוב ומייקריות דרך חווית הFab lab במעבדה של רון ורדי .

מקנה את ערכי הקיימות, היצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

תומר אשכנזי

כמה מלים עליי

עוז מלול, נולד בשנת 1977, בעל תואר ראשון באמנות מבצלאל, ירושלים (2005) ותואר שני MFA מאוניברסיטת קולומביה, ניו יורק (2008). השתתפתי בתערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות במוזיאונים וגלריות בארץ ובעולם כגון – מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון בת ים לאמנות, CCA תל אביב, גלריה דביר, גלריה זומר, בית האמנים תל אביב, המרכז הדיגיטלי חולון, גלריה אורצ'רד, ניו יורק, ועוד

מה אני עושה במרכז

אני מלמד את קורסים פיסול קינטי ורובוטיקה בתכנית "גילוי דעת" (ז' – ט')

אני מרכז את כל נושא הדגמים המדעיים ברון ורדי ואת תכנית המחויבות החברתית בדגמים המדעיים

בשנים האחרונות אני בונה ומעביר קורסים מדעיים לתלמידים מחוננים ומצטיינים, בבי"ס רון ורדי ו"בתכנית אמירים" בבי"ס ברחובות. אני מנחה תלמידים בביצוע פרויקטים מדעיים ועוסק גם בהנחיית מורים.

עוז מלול

כמה מלים עליי

גר בבאר יעקב, נשוי באושר לאתי ואבא של אביב ועידו. עוסק מזה שנים רבות בתחום השיווק הדיגיטלי במספר חברות וסטארטאפים. חי ונושם את עולם היזמות ומנסה לחלוק עם הילדים את הידע, החשיבה וגם את התשוקה לתחום.

מה אני עושה במרכז

אחראי על קורס האקסלריטור, המיועד לתלמידי כיתות ח ו-ט' במסגרתו התלמידים מתנסים פעם בשבוע, בעבודה מעשית ופעילה עם חברות סטארטאפ במתחם העבודה PPL'S בראשון לציון

טל ריבן

כמה מלים עליי

בוגרת תואר ראשון בקולנוע במסלול אנימציה.

מאיירת ואנימטורית, בעלת העסק סטודיו טוליפ לאיור ואנימציה

מה אני עושה במרכז

מורה לפיתוח משחקי מחשב בכיתות ג' ו-ד', ולפיתוח ועיצוב אפליקציות בכיתה ה'.

בקורס פיתוח משחקי מחשב לומדים התלמידים ליצור משחקים באווירה חוויתית ומהנה.

בהמשך, בכיתה ה' לומדים התלמידים כיצד לתכנת ולעצב אפליקציית משחק. חשוב לי שהשיעורים יהיו מהנים

ויתנו חופש ליצירתיות שיש בכל תלמיד יחד עם למידה משמעותית של עולם התכנות

טל דרורי

כמה מלים עליי

בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי במרכז לחינוך טכנולוגי בחולון.

תואר ראשון בחינוך מאוניברסיטת ת"א.
התמחות בהוראת מחוננים באוניברסיטת ת״א.
מעצב מזה 24 שנה.

בעיקר מוצרים לתעשייה, בעיקר להזרקת פלסטיק.

מצייר…

פלאשיסט בעברי…
מוזיקאי חובב, שומר על כושר וחותר בקיאק ימי.

מה אני עושה במרכז

מלמד ילדים מחוננים פיתוח חשיבה יצירתית מזה 14 שנה.

עידו גולן

כמה מלים עליי

מאמין שבכל יום ביכולתינו ללמוד משהו חדש שייקח אותנו עוד צעד קדימה. אוהב תוכנה והוראה. משפט אהוב שנתקלתי בו לאחרונה: להיות גיבור על מודרני זה להיות תוכניתן כי יש לך הכח לעשות הכל.
תואר שני במנהל עסקים וראשון במדעי המחשב. איש תוכנה בתעשיית ההיטק וחובב ספורט.

מה אני עושה במרכז

מורה לפיתוח תוכנה, אפליקציות ומשחקי מחשב בשכבה ו'. מפתח שיטת לימוד המאפשרת לכל תלמיד להתקדם בקצב שלו בתוך למידה קבוצתית. מחבר ספרי לימוד אלקטרוניים.

גלעד שמיר

כמה מלים עליי

מאמין שבכל יום ביכולתינו ללמוד משהו חדש שייקח אותנו עוד צעד קדימה. אוהב תוכנה והוראה. משפט אהוב שנתקלתי בו לאחרונה: להיות גיבור על מודרני זה להיות תוכניתן כי יש לך הכח לעשות הכל.
תואר שני במנהל עסקים וראשון במדעי המחשב. איש תוכנה בתעשיית ההיטק וחובב ספורט.

מה אני עושה במרכז

מורה לפיתוח תוכנה, אפליקציות ומשחקי מחשב בשכבה ו'. מפתח שיטת לימוד המאפשרת לכל תלמיד להתקדם בקצב שלו בתוך למידה קבוצתית. מחבר ספרי לימוד אלקטרוניים.

גלעד שמיר

כמה מלים עליי

נאני מלמדת מזה 6 במרכז רון ורדי. התחלתי את דרכי בתחום הרובוטיקה עוד כתלמידה וכיום אני מנחה קבוצות רובוטיקה בתחרויות ארציות ובינלאומיות. בזמני הפנוי אני חובבת מוזיקה, מנגנת על גיטרה ושוחה.

מה אני עושה במרכז

מורה לרובוטיקה שכבות ד',ה' ו-"גילוי דעת"

מיטל דומב

כמה מלים עליי

נולדתי בירושלים. בהמשך ללימודים בבצלאל ובבית הספר לתיאטרון חזותי הבנתי ש"הכול אפשרי והרשות נתונה" ונסעתי לכמה שנים לטייל וללמוד בעולם. בין השאר למדתי גילוף מסורתי ביפן, פיסול באבן ויוגה בהודו , בישול בסרי לנקה, וליבוד בסקוטלנד. כיום בעיקר מציירת צורפת ומלמדת. חסידת DIY שיפוץ ומחזור, אוהבת לפענח להמציא ולשכלל רעיונות חומרים וטכניקות שונות, מקבלת השראה מקולנוע, מוזיקה, ספרים ותלמידים. עובדת מזה כ 11 שנה עם ילדים מחוננים ומצטיינים בהוראה ופיתוח תכניות לימוד בתחומי האמנות. מגדלת עם בן זוגי את נעמי בת השש, שבעה חתולים וגינה.

מה אני עושה במרכז

מורה לאמנות, מלמדת קורס "יוצרים עולם" בשכבה ה' ווקורסי אמנות פלסטית ובובנאות בתכנית "גילוי דעת". מלמדת במרכז מעל 10 שנים שבמהלכן יצא לי ללמד את כל שכבות הגילאים, לרכז ולבנות תוכניות לקורסים ופעילויות שונות.

אלכס טיסדייל

כמה מלים עליי

בעלת B.A בחוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת ת"א, תעודת הוראה למקצוע התיאטרון באוניברסיטת ת"א וכיום לומדת לתואר שני בחינוך. מייסדת תיאטרון בשות"ף ובמאית קבוצות תיאטרון לילדים ונוער.

מה אני עושה במרכז

מורה ובמאית תיאטרון ורכזת שכבת ג' מחוננים, מלמדת כיתות ג' ד' וגילוי דעת.

מורן לקס כרמי

כמה מלים עליי

בעבר הייתי יועצת חינוכית בבית ספר יסודי ויועצת של כל מערך הגנים בראשון לציון.

אני עובדת כבר שנים רבות במערך ההדרכה של ש"פי (שירות פסיכולוגי ייעוצי) במחוז בהדרכת יועצות, מדריכות ,מנהלים וצוותי חינוך.

במקצועי אני גם פסיכותרפיסטית ומטפלת משפחתית.

אני אוהבת לצייר, לקרוא, ללמוד דברים חדשים ולהתפתח, לטייל בעולם ולהכיר אנשים ותרבויות שונות.

מה אני עושה במרכז

אני יועצת חינוכית בשכבות ד' מחוננים ו ג' מצטיינים.

אני מאמינה " שילד שטוב לו לומד טוב " ולכן אנחנו נותנים במרכז רון ורדי דגש על היבטים רגשיים וחברתיים בנוסף למענה הלימודי העשיר והמגוון. המערך הייעוצי במרכז מכוון לחוויית למידה מיטבית ומסייע לתלמידים ולצוות ההוראה באופן פרטני, קבוצתי ומערכתי. יחד עם הרכזים אנחנו זמינות גם להורים בכל קושי תהייה או בקשה שעולה.

יערה בן יצחק

כמה מלים עליי

מלמדת בגילוי דעת קורס באדריכלות בשיתוף עם מעבדות "פאבלאב" לייצור דיגיטלי

מה אני עושה במרכז

מלמדת בגילוי דעת קורס באדריכלות בשיתוף עם מעבדות "פאבלאב" לייצור דיגיטלי

לירן טוכמן

כמה מלים עליי

בעלת תואר ראשון בספרות ותואר ראשון ושני בייעוץ חינוכי, מאבחנת דידקטית, מדריכה יועצות חינוכיות בתחומים שונים למעלה מעשור.

מלווה זה שנים ילדים, ילדות, בנות ובני נוער והורים במרחבי חיים שונים.

מטפחת באהבה משפחה,

מטיילת, קוראת, צופה,

מאתגרת עצמי בלמידה חדשה,

ומשתדלת להנות מהדרך 🙂

מה אני עושה במרכז

יועצת חינוכית בשכבות ג' מחוננים, ד'+ה' מצטיינים , שכבה ו' ו"גילוי דעת".

נפגשת עם תלמידים, אנשי צוות והורים.

ליזה בנג'ו

כמה מלים עליי

שמי עדי ריטר אני אמנית, מעצבת יודאיקה, כובענית בעברי, בוגרת האקדמיה לאומנות ועיצוב "בצלאל", אבל בעיקר מורה! אני מלמדת כבר 6 שנים אומנות תלמידים מחוננים וכל בוקר זה כמו היום הראשון. אני מאמינה שהאומנות הגדולה ביותר היא החינוך, חינוך לאהבת האדם וחדוות היצירה

מה אני עושה במרכז

ברון ורדי אני מרכזת את תוכנית המצטיינים בתקווה שהמקום יהיה להם כבית בו חלומות הופכים למציאות, מלא בסביבה תומכת וידע חדש ומרתק.

עדי ריטר

כמה מלים עליי

ליצן רפואי, שחקן, מוזיקאי ומורה. כתבתי את הדוקטורט הראשון בעולם בליצנות רפואית וספר על ליצנות רפואית שיצא לאור בהוצאת סיגל ואוניברסיטת שיקגו.
שותף לכתיבה ונגינה באלבומי מוזיקה. מלמד (מלבד בורדי) במכללת תל חי ואוניברסיטת בן גוריון.

מה אני עושה במרכז

קורס הומור ומחקר- על המנגנון המופלא של ההומור
קורס מוזיקה- ביחד עם ד"ר עופר קרן יצירת מוזיקה בהרכב מוזיקלי.

ד''ר אמנון רביב

כמה מלים עליי

מל"ח- מדריך לפיתוח חשיבה. אובססיבי בכל הנוגע לשמירה על כושר מחשבתי וגופני. אוהב לצפות בדרמות קולנועיות וגם לעשות דרמות. מחפה על כך במדיטציה, בישול ואפיה.

מה אני עושה במרכז

מעביר קורס בפיתוח חשיבה דרך משחקי מילים ואותיות, שעשועי דמיון, תשבצים וחידות.

דורון לוי

כמה מלים עליי

יליד 91', גדלתי במושב ניר צבי וכיום גר בתל אביב. סיימתי תיכון במגמת כימיה ומחשבים ולמדתי במרכז רון בכיתות ג'-ט'. כיום, סטודנט לתואר ראשון בתוכנית מצטיינים פכ"מ – פילוסופיה, כלכלה, מדע המדינה ומשפטים באוניברסיטת תל אביב. אוהב לעסוק בספורט, לשחק משחקי קופסה ולשחק משחקים שאינם בקופסה. מתעניין במתמטיקה, במדעי המחשב וכמובן בפילוסופיה.

מה אני עושה במרכז

מורה מלווה ומלמד פילוסופיה בכיתות ו'. בקורס הפילוסופיה, "מחשבות על מחשבות", אנחנו עוסקים בשאלות מרכזיות שהעסיקו את הפילוסופים החל מיוון העתיקה ועד ימינו. בפירוט, אנחנו דנים בשאלות רפלקטיביות, כגון, מהי האמת, מתי נגיד שאדם הוא חופשי והאם אנחנו יכולים להיות בטוחים במה שאנחנו יודעים על העולם (ספוילר: לא).

ניר קפלן

כמה מלים עליי

1. כבוגרת כיתת מחוננים, אני מכירה גם את הצד השני של המתרס
2 לפני שהגעתי לתחום החינוך הייתי פרסומאית
3 התזה שלי עסקה, בין השאר, במיקומה של הטלוויזיה בדינמיקה המשפחתית
4 לתקופה קצרה יצרתי תשבצי שחור ופתור עבור מגזינים שונים ברחבי העולם
5 בגיל 30 למדתי לנגן על נבל

מה אני עושה במרכז

מלמדת בגילוי דעת את הקורס "את, אני והיא" ביחד עם ליזה.

במהלך הקורס אנחנו יוצאות עם התלמידים והתלמידות למסע של התבוננות בדימוי נערות באמצעי התקשורת השונים,

בהשפעה שלהם עלינו, בתהליך ההתבגרות האישי של כל אחת מאיתנו ובדיאלוג הנוצר בינינו לבין החברה הסובבת אותנו.

טלי לקס-צור

כמה מלים עליי

בעלת תואר ראשון במדעי בעלי חיים ותואר שני באפידמיולוגיה גנטית. כמו כן בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית קלינית. מטפלת בנשים ונערות בקליניקה פרטית ובמכון פסיכותרפיה המיועד לנשים. מנחה קבוצות הכנה לעולם העבודה ושיקום תעסוקתי לנשים חד הוריות מובטלות ולנשים נפגעות אלימות, כמו כן מנחה קבוצות דיאלוג לישראלים ופלסטינים. עוסקת בכתיבה ובהוראת כתיבה. ספרה "מבט חטוף של הנצחי" יצא בשנת 2014 וזכה בשני פרסים מטעם משרד התרבות. עובדת מזה כ 15 שנה עם ילדים מחוננים ומצטיינים בהוראה ופיתוח תכניות לימוד בתחומים מדעיים כמו גם בתחומי מדעי הרוח והחברה.

מה אני עושה במרכז

מורה ומדריכה במרכז רון ורדי מאז שנת 2000. מלמדת מדעים, בעיקר ביולוגיה ונגזרותיה, כמו כן מלמדת כתיבה יוצרת, ומלווה כמעטפת חברתית רגשית את שכבות ג' וגילוי דעת. מתמחה בעבודה עם ילדות ונערות מחוננות, מפיקה מדי שנה את תחרות הכתיבה העירונית "במה ראשונה".

אליענה אלמוג

כמה מלים עליי

אני מלמדת תלמידים מחוננים כי הכיוונים שאליהם הם ייקחו כל נושא תמיד מפתיעים ומאתגרים אותי. אני עובדת עם בלשנות ופנטזיה כי אני מתעניינת בבני אדם ואילו שני התחומים שדרכם נוח לי לחפש את האדם. אני אמא לשלוש בנות וסבתא לשני נכדים.

מה אני עושה במרכז

מלמדת בלשנות בשכבה ה' וקורס "בלשן-פטנז", המשלב בין מדע בדיוני ובלשנות, במסגרת "גילוי דעת".

זיוה ויילר

כמה מלים עליי

נולד בישראל ב1979. במאי, כותב ומעצב לתיאטרון ולקולנוע, כותב טקסטים אוצרותיים לתערוכות אומנות וליצירות מחול, מורה לכתיבה יוצרת.
החל משנת 2014 חבר הועדה האומנותית, דרמטורג הבית ובמאי בתיאטרון חיפה.
זכה פעמיים במענק כתיבה לתסריט באורך מלא מטעם קרן הקולנוע הישראלי.
תסריט שכתב זכה בחממת התסריטים הבינלאומית ירושלים 2013.
ביו עבודותיו לתיאטרון: "4.48 פסיכוזה" (בימוי. תיאטרון חיפה) "נוף ילדות" (בימוי ועיצוב. סטודיו ניסן נתיב תל אביב), "וויצק" (בימוי ועיצוב. תיאטרון המעבדה בירושלים, זוכה מענק הצטיינות לבמאי צעיר מטעם קרן אמריקה ישראל, נבחר לאחד משבעת האמנים המבטיחים לשנת 2004 מטעם מוסף התרבות של ידיעות אחרונות), "שיחות לילה" (כתיבה, בימוי ועיצוב. תיאטרון תמונע), "התבוננות" (כתיבה ובימוי. פסטיבל עכו לתיאטרון 98, ההצגה זכתה בציון לשבח ובפרס עיצוב התאורה), "פסיעות" ו"אותה הפעם" (בימוי ועיצוב. פסטיבל עכו לתיאטרון 97 ותיאטרון צוותא), "הילד חולם" מאת חנוך לוין (בימוי ועיצוב. מגמת התיאטרון של תיכון עירוני א' לאומנויות ת"א, ההצגה הוזמנה להופיע בתיאטרון תמונע ובאנסמבל תיאטרון הרצלייה).
בשנת 2002 הוזמן על ידי הבמאי האמריקאי רוברט ווילסון ללוות את תהליך החזרות על יצירתו החדשה לתיאטרון הלאומי בפראג, והיה אחד מבין שלושים אמנים הנבחרים להשתתף בתוכנית היוצרים הבינלאומית במרכז Watermill Center ניו יורק.
טקסטים שכתב ליוו את תערוכות הצילום והעבודות המחול "ארכיון" ביריד צבע טרי 5, "yesterday's sun" בגלריה שלוש, "לוחמים בשתיקה"Holland dance festival , "שש שנים מאוחר יותר" פסטיבל ישראל, "keepers of the light" בגלריה דביר, "סינדרום ירושלים" בגלריה סדנאות האמנים.
לימד כתיבה יוצרת במגוון מוסדות, בהם מכון ויצמן למדע, מנוע חיפוש, תוכנית למרחב למצוינות וקידום חברתי, בתי הספר לתלמידים מחוננים של משרד החינוך.
שירים פרי עטו התפרסמו בכתב העת "עיתון 77".

מה אני עושה במרכז

מלמד קורס כתיבה יוצרת בפרוזה, מנחה קבוצת בנים סביב השאלה "מהי המשמעות של להיות בן?"

עמיר קליגר

כמה מלים עליי

נולדתי בשנת 1974 בירושלים, וגדלתי בה. כיום אני תושב גבעתיים, נשוי לעידית ואב לאיתמר. אני בוגר התוכנית הבין-תחומית לתלמידים מצטיינים על שם עדי-לאוטמן, של אוניברסיטת תל-אביב. עוסק בחינוך ובהוראת מחוננים כבר יותר מעשר שנים. צייר ופילוסוף.
אני מלמד בבית-הספר למחוננים ע"ש רון ורדי מאז 1997. אני רכז של כיתות ד' מחוננים, ומלמד גם בשכבה ג', ו' ובגילוי דעת. בין הקורסים שאני מלמד: מדעים, מתמטיקה, קוסמות ואשליות קוגניטיביות.
השקפת העולם החינוכית שלי על רגל אחת: כילד לא אהבתי ללכת לבית-הספר, יחד עם זאת, מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי ללמוד וליצור. אני מאמין שלמידה היא דחף טבעי שנמצא כמעט בכל אורגניזם חי, ושהתפקיד של מורים אינו להשתלט על הדחף הזה ולמשמע אותו, אלא בעיקר לאפשר מימוש חופשי ועצמאי שלו. בחזון שלי בית-ספר הוא בעיקר מקום לקהילה לומדת, ומקום שמשרה חדוות למידה וביטחון.

מה אני עושה במרכז

רכז שכבה ד' ומורה למדעים, לקוסמות ולמחשבה ביקורתית בשכבות ג', ד', ו' וגילוי דעת.

תום גל

כמה מלים עליי

גמלאית, הנדסאית מכשור ובקרה. עסקתי בתכנון וייצור מערכות פיקוד ובקרה.

מתנדבת במרכז רון ורדי.

אוהבת לאפות וקונדיטוריה בכלל.

מה אני עושה במרכז

מתחזקת את הדגמים המדעיים.

עוזרת לתלמידים בקורס "איך בונים את זה", ובקורסים אחרים בצרכים טכניים.

שמול צביה

כמה מלים עליי

אוהב את החיים וממצה אותם. חובב בעלי חיים וסביבה.

החל מגיל צעיר מאוד התחלתי לעסוק בהדרכה במסגרת החינוך הבלתי פורמלי.

נכנסתי ל"היכל הידע האוניברסיטאי" ויצאתי משם אחרי למעלה מעשור עם תעודת ד"ר ובנוסף תואר שני במנע"ס. בו בזמן, עבדתי בהוראה בקורסים אקדמאיים, חקרתי וכתבתי מספר רב של פרסומים.

לאחר תקופות עבודה, הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי, החלטתי מתוך רצון, להפוך למורה מוסמך ולימדתי בתיכון והגשתי לבגרות.

אוהב את הקשר הבלתי אמצעי עם התלמידים, נהנה וחש סיפוק רב לראות אותם מתפתחים ומפתחים לעצמם חשיבה מדעית, ביקורתית ומעצבים את אישיותם.

מה אני עושה במרכז

אני מרכז את תוכנית המצטיינים בבית הספר לשכבות ד'-ה'.

אני מלמד את קורסי המדעים, הביוטכנולוגים צעירים וקסם הכימיה בשכבות ג', ד', ה'.

בתוכנית גילוי דעת אני מלמד את קורס הביו-רפואה וקורס העוסק בדפוס על כל היבטיו השונים, תוך שימת דגש לדפוס דיגיטלי מתקדם ויישומי.

בקורסים שאני מלמד אנחנו לומדים עקרונות ביולוגיים-פיזיקליים תוך כדי הקשר לשימוש יומיומי וגם עושים פיצוצים, יוצרים עשן ללא אש ולומדים על סוד "הבקבוק הכחול" ומבצעים ניסויים במעבדה.

עידו שמיר

כמה מלים עליי

ירושלמי יליד 1983, מגיל צעיר חובב מדעים ומנגן בפסנתר. למד מתמטיקה ומוזיקולוגיה באונ' העברית. מלמד מזה 3 שנים במרכזי מחוננים ומצטיינים במרכז הארץ.

מה אני עושה במרכז

מלמד בשלוחת רון לוד קורס בחידות ומשחקים מתמטיים לג', קורס במתמטיקה ומוזיקה לה'-ו', קורס ברובוטיקה לד'.

מלמד במרכז רון ורדי בראשון לציון קורס ברובוטיקה וחלל.

אבנר תשבי

כמה מלים עליי

בעל תואר שני בגיאולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מדריך ומורה למדעי החלל ומדעי כדור הארץ במשך כ-10 שנים. גר בירושלים, מלמד במרכזים ובתי ספר שונים באזור המרכז.

מה אני עושה במרכז

מורה למדעים, מלמד קורס "הכדור הכחול" במסגרת תכנית "גילוי דעת", מלמד לגרוס מינרלים בשיניים, לנסח תיאוריות על יצירת מערכות שמש, לקרוא סלעים, ובעזרת כל אלו ועוד- לנסות להבין קצת יותר על מה שקורה מסביבנו בכדור הארץ.

גלעד פטרנקר

כמה מלים עליי

מלמדת כיתות ג- רובוטיקה וכיתות ה- קורס פיזיקה.

תקציר כיתה ה- ליהנות מפיזיקה:
הקורס יפתח בפנינו בצורה מהנה וחווייתית אשנב לעולם הפיזיקה. במהלכו נענה על שאלות כמו: כיצד אנחנו לא נופלים ברכבת הרים בסיבוב של 360 מעלות? כיצד הרימו את האבנים הגדולות של הפירמידות? כיצד צוללת צפה וצוללת במעמקי הים? ועוד הרבה שאלות שיחשפו עקרונות וחוקים יסודיים בעולם הפיזיקה.

תקציר כיתה ג- רובוטיקה:
מהו רובוט? את עולמנו משרתים רובוטים כמעט בכל נישה: בתעשייה, ברפואה ועוד. בקורס יחשפו התלמידים לצורך ברובוטים, יקבלו כלים בסיסים לבניית רובוטים, מבוא לידע הנדרש לבניית רובוט, ויתנסו בבניית רובוטים בסיסיים.

מה אני עושה במרכז

מלמדת כיתות ג- רובוטיקה וכיתות ה- קורס פיזיקה.

תקציר כיתה ה- ליהנות מפיזיקה:
הקורס יפתח בפנינו בצורה מהנה וחווייתית אשנב לעולם הפיזיקה. במהלכו נענה על שאלות כמו: כיצד אנחנו לא נופלים ברכבת הרים בסיבוב של 360 מעלות? כיצד הרימו את האבנים הגדולות של הפירמידות? כיצד צוללת צפה וצוללת במעמקי הים? ועוד הרבה שאלות שיחשפו עקרונות וחוקים יסודיים בעולם הפיזיקה.

תקציר כיתה ג- רובוטיקה:
מהו רובוט? את עולמנו משרתים רובוטים כמעט בכל נישה: בתעשייה, ברפואה ועוד. בקורס יחשפו התלמידים לצורך ברובוטים, יקבלו כלים בסיסים לבניית רובוטים, מבוא לידע הנדרש לבניית רובוט, ויתנסו בבניית רובוטים בסיסיים..

ורד גנץ

כמה מלים עליי

* הגעתי לתחום החינוך מהתחום הטכני והניהולי. במסגרת שירותי הצבאי וצבא הקבע שלאחריו, עבדתי כחשמלאית על מטוסי קרב.
* בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בהוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים.
* בשידה ליד מיטתי מונחים מחברת ועט לכתיבת רעיונות יצירתיים שעולים קצת לפני השינה.
* שומרת על כושר בחדר הכושר, פריקית של פילאטיס וזומבה
* אוהבת את העיר אולם, מעדיפה את המושב.

מה אני עושה במרכז

מלמדת קורס "לוגיבריין" בשכבות ג', ד' ו-ו'. מלווה כיתה בשכבה ד'.

נאוה עוגן

כמה מלים עליי

אני אמא לשני בנים, גרה מילדותי במושב רמות מאיר. מלמדת מדעים במרכזי מחוננים שונים. בעלת תואר ראשון במדעי הצמח – במגמות גנטיקה והשבחה, וגידולי שדה וירקות בעלת תואר שני בביולוגיה מולקולרית. בנוסף עסקתי בהדרכת נוער, הדרכת טיולים ובעריכת לשון.

מה אני עושה במרכז

מורה למדעים במרכז רון ורדי בשכבות ג', ה' ו-ו'. בכתות ג' אני מלמדת את הקורס השנתי "חלונות למדע", בכתות ה' אני מלמדת "אבולוציה" ו"גנטיקה" ובכיתות ו' את הקורס "מדע בצלחת".

יעל חסין

כמה מלים עליי

ב- 9 השנים האחרונות אני בונה ומעביר קורסים מדעיים לתלמידים מחוננים ומצטיינים, בבי"ס רון ורדי ו"בתכנית אמירים" בבי"ס ברחובות. אני מנחה תלמידים בביצוע פרויקטים מדעיים ועוסק גם בהנחיית מורים. ב- 5 השנים האחרונות אני מתאמן בטאי צ'י ומאמן בעצמי. יש לי תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני בהוראה המדעים מהאוניברסיטה העברית ויש לי גם תעודת הוראה ורישיון הוראה. אני סגן מנהל בי"ס יסודי ברחובות.

מה אני עושה במרכז

אני מלמד קורס מדעי טכנולוגי בתכנית "גילוי דעת" (ז' – ט'), שנקרא "איך בונים את זה?" אני מרכז את כל נושא הדגמים המדעיים ברון ורדי ואת תכנית המחויבות החברתית בדגמים המדעיים

ערן אסקרי

כמה מלים עליי

כיום אני בעל ותק של כ- 20 שנה בתחום החינוך, בעל תואר בחינוך עם התמחות בחינוך דמוקרטי ותעודת הוראה, בוגר קורס גישור 28 שעות של מכון גבים, בוגר קורס מדריכי שחמט (בהצטיינות) מטעם האיגוד הישראלי לשחמט, בוגר קורס להוראה מתקדמת מטעם "מכון הגאון" בשיטת זילבר לפיתוח שיטות הוראה מתקדמות.
הניסיון שלי כולל הוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים במרכזי מחוננים כדוגמת מרכז רון ורדי בראשון לציון, וכעשר שנים מדריך משחקי חשיבה בבתי ספר יסודיים דרך חברת אשכולות חשיבה המתמחה בפיתוח חשיבה באמצעות משחקים, בשיתוף עם תכנית קרב למעורבות בחינוך. כמו כן עבדתי רבות עם תלמידים בסכנת נשירה מבית הספר בחטיבה הצעירה ובתיכון.
כמורה למשחקי חשיבה השתתפתי בטורנירים של משחקי חשיבה והובלתי את תלמידי לזכייה במדליית ארד באליפות הארץ (תחרות הכוללת מאות נבחרות מרחבי הארץ).

מה אני עושה במרכז

תקציר הקורס "קליעה למטרה:
הקורס מפתח מיומנויות של תכנון לטווח קצר וטווח ארוך, מיומנויות של כתיבת תכנית פעולה וחלוקה לשלבים, פתרון בעיות והתמודדות עם קשיים בלתי צפויים (שלא תואמים לתוכנית), מיומנויות ניהול צוות (אסטרטגיה קבוצתית) ועבודה כחלק מצוות, ומיומנויות ניתוח התוצאה והסקת מסקנות, לצורך שיפור התוצאה בניסיון הבא.

דקל נוי